PKD با کراتینین سطح 7.3 آیا ممکن است برای کنترل آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

PKD با کراتینین سطح 7.3 آیا ممکن است برای کنترل آن

PKD با سطح کراتینین 7.3 ممکن است برای کنترل آن؟ تحت بسیاری از شرایط، یک بار سطح کراتینین بیمار است به عنوان بالا به عنوان 7.3 پزشکان دیالیز توصیه می خواهد به آن را کاهش و جاودان آن نشانه های بیماری کلیه است. با این حال، دیالیز به عنوان یک نوع جایگزینی کلیه می تواند پیشرفت بیماری کلیه را متوقف کند و نه به تاخیر انداختن آن است. اما خوشبختانه، مردم برخی از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی است که برای کنترل پیشرفت PKD مفید پیدا کرده اند.

آیا ممکن است برای کنترل PKD با سطح کراتینین 7.3؟

در واقع، همانطور که در بالا ذکر شد ما به برخی از روش های درمانی که برای کنترل پیشرفت PKD مفید هستند کردم. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی از معروف ترین است، حتی می توانید کیست کوچک و مانع رشد آنها.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان PKD؟

مواد فعال در این درمان می تواند شرایط گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.

بسیاری از شیوه درمانگاه ثابت می کند که ماده فعال از طب میکرو چینی می تواند به طور موثر درمان PKD، و اثر درمان می تواند سریع و پایدار.

در یک کلام، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy علائم مانند سطح کراتینین بالا ناشی از کیست در حال رشد را می توان تا حد زیادی برطرف، بنابراین بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: